1.Lion King - 7+/10 2.Forbidden Kingdom - 6/10 3.Stuart Little - 5/10 4.Stuart Little 2 - 5/10 5.Haunted Mansion - 4/10
że poprzestał na "Stuart Malutki 2" i nie będzie dalszych ...